Pokud se vám najednou přestal synchronizovat e-mailový účet, ale kontakty, kalendář a další se aktualizují v pořádku, pravděpodobně emailový klient (v mobilním zařízení) není schopen zpracovat jeden či více e-mailů...
Nejjednodušší postup pro řešení tohoto problému je:
- v e-mailovém klientu, kde vše funguje v pořádku (např. Outlook v PC), přidejte složku, která se ale nesmí synchronizovat v poštovním klientu postiženého zařízení (tzn. vytvořte třeba archiv),
- do vytvořené složky (archivu) přesuňte všechny emaily, které se v klientu nesynchronizují (např. posledních pár hodin),
- následně by synchronizace měla začít a vy můžete postupně vracet emaily zpět z archivu do původní přijaté pošty a testovat, který z nich způsobil tento problém.
Člověk by předpokládal, že to nutně musí způsobit první email, který neprošel, ale nemusí to tak být.
V případě, že se se serverem stále nelze spojit, zkuste standardní možnosti, viz. nápověda na stránkách Applu.